Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i prześlij go do nas drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@mandihouse.pl lub pocztą na adres sklepu. Skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia dalszego postępowania.

2.Odesłanie produktu
Po rozpatrzeniu reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

Produkt należy tak zapakować aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mandi House s.c.
Jurajskie Wzgórze 38

32-087 Bibice

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
 

Mandi House s.c.
Jurajskie Wzgórze 38

32-087 Bibice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Nagrody

Kupuj i oszczędzaj w programie lojalnościowym!

Zyskaj nawet 8% rabatu na swoje zakupy!

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl